Voor mij is de werksfeer en de persoonlijke aanpak hetgeen dat ik fijn vind aan Vicrea. Op deze manier voel ik me gewaardeerd voor wat ik doe. Ook hebben we binnen Vicrea te maken met een diverse groep collega’s en klanten, daar word ik heel vrolijk van.
Header Text
Vacature
Support Consultant
Wie ben jij?
Vind jij het leuk om passende oplossingen te vinden voor zowel technische als functionele problemen en lever je graag jouw bijdrage aan een tevreden klant? Dan hebben wij de baan die jij zoekt! In een betrokken en gedreven team zet jij dagelijks jouw communicatieve vaardigheden en inlevingsvermogen in om onze klanten te helpen. Je vindt het prettig om een klantrelatie te onderhouden, bent in staat om een vraagstuk van de klant af te pellen tot het daadwerkelijke probleem en weet vervolgens de juiste oplossing aan te dragen. Spreekt dit je aan? Lees dan snel verder of solliciteer direct!
Hoe ziet jouw functie eruit?
Als Support Consultant behandel je vraagstukken van onze klanten die veelal te maken hebben met het gebruik van onze eigen toonaangevende IT-oplossingen voor overheden die kwalitatieve geografische data registreert en deelt. Deze data worden door vele inwoners, bedrijven en organisaties gebruikt. Jij zorgt dat knelpunten die gebruikers ervaren zo goed mogelijk worden opgelost waardoor jouw toegevoegde waarde direct zichtbaar wordt.
Als eerste aanspreekpunt van onze klanten beantwoord je vragen over de werking van onze IT-oplossingen en houd je deze technisch werkend. Je benut jouw eigen kennis, de hulp van andere Support Consultants en de expertise van andere afdelingen om klantvraagstukken kwalitatief af te handelen. Samen met enthousiaste collega’s neem je klanten proactief mee in de voortgang van de oplossing.
Binnen Vicrea vinden we jouw persoonlijke ontwikkeling en werkplezier ook heel belangrijk. Daarom besteden we hier veel tijd aan! We kennen bijvoorbeeld een Young Professional programma, een Talent Development programma en er is veel ruimte voor individuele “coaching on the job”. Goede resultaten behalen is volgens ons niet mogelijk zonder een goede dosis werkplezier! Hiervoor organiseren we regelmatig game-avonden, borrels en teamuitjes. Daarnaast zorgen we ervoor dat je als Support Consultant wordt uitgerust met een geschikte werkplek!
Wat bieden wij jou?
- De mogelijkheid om samen met jouw team mee te werken aan de verdere groei van Vicrea;
- ruimte om je als consultant door te ontwikkelen door je kennis te vergroten en vaardigheden uit te breiden;
- uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden met o.a. een dertiende maand, goede pensioenregeling, 27 vakantiedagen, een laptop (incl. accessoires) en een mobiele telefoon;
- een fijne werkplek en een prettige informele werksfeer in ons kantoor in Amersfoort;
- leuke collega’s die er naar uit kijken om jou welkom te heten in het team en een ambitieuze bedrijfscultuur.
Wat vragen wij van jou?
- Je hebt ervaring met het oplossen van technische problemen in een Windows-omgeving;
- je hebt bij voorkeur kennis van databases;
- je bent gedreven, leergierig en een teamplayer met analytisch vermogen;
- je bent resultaatgericht, goed in prioriteren en proactief;
- je voelt je verantwoordelijk voor klanttevredenheid en bent in staat om goed te luisteren;
- je bent ambitieus en beschikt over HBO/WO werk- en denkniveau;
- je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal;
- je bent beschikbaar voor 32-40 uur per week.
Wat vinden wij vanzelfsprekend?
Twee eigenschappen
Professionaliteit en oplossingsgerichtheid zorgen ervoor dat je een gesprekspartner bent waar iedereen graag mee in contact is. Je vindt het prettig om gestructureerd te werken, kennis te delen en samen te werken.
Over Vicrea
Wij zijn een Nederlands IT-bedrijf en innovatieve partner voor overheden die slimme oplossingen zoeken voor het integraal beheren, verbinden en gebruiken van geografische objectgerichte (basis)registraties en data-integratie oplossingen. Zo’n 60 getalenteerde en betrokken medewerkers ontwikkelen standaardsoftware, adviseren en ontzorgen onze klanten. Hierdoor werken zij effectiever en efficiënter.
Vicrea is sinds de oprichting in 1999 uitgegroeid tot de marktleider op het gebied van informatie- en integratietechnologie. Wij spelen in op de nieuwste technologieën en zijn daarom de concurrentie vaak een stap voor. Dit vullen we aan met een gezonde dosis lef, waardoor we iedere uitdaging aankunnen. Voor zowel starters als ervaren professionals heeft Vicrea vaak plek. Kijk voor meer informatie over Vicrea op onze website.
Vicrea is onderdeel van Total Specific Solutions (TSS). TSS is de grootste Vertical Market Software Onderneming van Europa met meer dan 60 onafhankelijke Business Units.
Solliciteren
Dat kan hier!
Herken je je in het bovenstaande profiel? Solliciteer dan direct en vertel in een motivatiebrief (of video) waarom jij dé waardevolle toevoeging bent voor onze organisatie (vergeet niet je CV toe te voegen)!
Privacy
AVG en Screening
AVG
Wij hechten grote waarde aan je privacy. Wij gaan dan ook uiterst zorgzaam om met de gegevens die jij aan ons beschikbaar stelt. Deze gegevens zullen door ons vertrouwelijk worden behandeld en uitsluitend worden gebruikt voor werving- en selectiedoeleinden. Wij zullen geen informatie verstrekken aan derden, tenzij wij daartoe op grond van de wet verplicht zijn. Door het versturen jouw sollicitatie ga je ermee akkoord dat je persoonsgegevens worden verwerkt door onze organisatie.
*Wij hebben begrip voor acquisitie, maar geen interesse.
Screening
Gezien we met gevoelige ICT, gemeentelijke en overheidsdata werken vragen wij kandidaten bij het ondertekenen van de arbeidsovereenkomst een Verklaring Omtrent Gedrag te overleggen. Tevens vragen we kandidaten voorafgaand aan hun indiensttreding relevante diploma’s van opleidingen en trainingen aan te leveren. Ook het natrekken van één of meer referenties kan onderdeel zijn van de sollicitatieprocedure. Indien dit van toepassing is, zal dit altijd plaatsvinden in overleg met de kandidaat.