Header Text

 
 
 

Service & Support

Optimaal gebruikmaken van onze oplossingen

Als gebruiker van onze oplossingen ben jij heel belangrijk voor ons. Loop je bij het gebruik ergens tegen aan dan leggen wij hier uit, hoe je snel contact kan opnemen. Onze professionals staan voor je klaar met praktische tips of wanneer er onverhoopt iets mis gaat. Schroom niet om contact met ons op te nemen.

Wij vinden het heel belangrijk om je te betrekken bij de ontwikkeling van onze roadmap, releaseplanning en onze dienstverlening. Hieronder leggen wij uit op welke manier je concreet invloed hebt op onze producten en diensten en hoe je op de hoogte blijft van nieuwe functionaliteiten die er aan komen.

Service & Support
 
 

Meebouwen aan de toekomst

Jouw kennis en inzicht inzetten voor nieuwe wensen

Dienstverleningsgesprekken

Wij komen periodiek langs om te vragen hoe het gaat en op welke manier wij je van dienst kunnen zijn. Zijn er vragen of ben je ergens ontevreden over, laat het ons gerust weten. Onze collega’s gaan graag voor je aan de slag.

Neuron Feedback Board

Jouw feedback is cruciaal om onze Neuron-oplossingen nog beter te maken. Daarom maken we het geven van feedback zo makkelijk en leuk mogelijk. Het Neuron Feedback Board is dé plek voor het indienen van suggesties en je stem laten horen. Het Neuron Feedback Board is jouw ingang voor kennisdeling en direct contact met andere gebruikers en onze Product Owners.

Meer informatie over Neuron Feedback Board

Release seminars

Ieder kwartaal verzorgen wij voor alle klanten een release seminar. Hierin tonen wij nieuwe en aangepaste functionaliteiten van onze oplossingen. Daarnaast nemen we de actuele releaseplanning en roadmap door. De sessies zijn interactief, waarbij wij nadrukkelijk feedback vragen om jouw feedback op wat er is ontwikkeld en de voorgenomen releaseplanning/roadmap.

Koplopergroepen

Voor al onze producten en belangrijke thema’s organiseren we koplopergroepen. Een koplopergroep is een groep klanten waarmee wij samenwerken aan specifieke onderwerpen. Bijvoorbeeld de implementatie van de Samenhangende Objecten Registratie (SOR). Hier zit je aan het stuur en kun je directe feedback geven aan het ontwikkelteam.

 
Ondersteuning

Ondersteuning

Jouw manieren om snel hulp te krijgen bij het gebruik

Productinformatie

Op veel vragen kun je zelf het antwoord vinden in ons kennissysteem. Log in en vind downloads van de software, handleidingen en veel gestelde vragen (FAQ). Bekijk in de releaseplanning welke functionaliteiten er aan komen.

Direct contact
Is jouw probleem lastig te omschrijven of wil om een andere urgente reden graag persoonlijk contact, bel ons dan direct via +31 (0)88 5004646. Op werkdagen zijn wij bereikbaar van 8.30 tot 17.00 uur.

Melding doen

Heb je het antwoord niet gevonden in ons producthandboek? Loop je bij het gebruik tegen een bug of storing aan? Ben je ergens niet tevreden over? Of kunnen wij je ergens anders bij helpen? Laat het ons weten via een melding op ons Support portal. Wij gaan zo snel mogelijk met je melding aan de slag.

Inloggen Self Service Desk

 
Voordeel / USP beschrijvende tekst
Voordeel / USP beschrijvende tekst
Voordeel / USP beschrijvende tekst
Voordeel / USP beschrijvende tekst
Voordeel / USP beschrijvende tekst

Ondersteuning

Jouw manieren om snel hulp te krijgen bij gebruik

Product informatie

Op veel vragen kun je zelf het antwoord vinden in ons kennissysteem. Log in en vind downloads van de software, handleidingen en veel gestelde vragen (FAQ. ) Bekijk in de releaseplanning welke functionaliteiten er aan komen.

Direct contact
Is jouw probleem lastig te omschrijven of wil om een andere urgente reden graag persoonlijk contact, bel ons dan direct via +31 (0)88 5004646. Op werkdagen zijn wij bereikbaar van 8.30 tot 17.00 uur.

Melding doen

Heb je het antwoord niet gevonden in ons producthandboek? Loop je bij het gebruik tegen een bug of storing aan? Ben je ergens niet tevreden over? Of kunnen wij je ergens anders bij helpen? Laat het ons weten via een melding op ons Support portal. Wij gaan zo snel mogelijk met je melding aan de slag.

Inloggen Self service desk