Neuron Brondocumenten

 
 
 

Neuron Brondocumenten

Voorkom fouten en houd tijd over om te werken aan de kwaliteit van de BAG

Met de module brondocumenten kan je snel en eenvoudig een brondocument genereren. Het tijdrovende en foutgevoelige knippen en plakken van gegevens behoort tot het verleden. Je hoeft nog maar een keer de gegevens van het brondocument op te voeren. Bij het opvoeren van de gegevens kan je ook kiezen welk template je wilt gebruiken bij het genereren. Zodra je de mutaties doorvoert, selecteer je het document dat je wilt gebruiken. Na het doorvoeren van de mutaties kan je met een klik op de knop het brondocument genereren. Meer technische diepgang? Bekijk de documentatie.

Bekijk documentatie Neuron Brondocumenten

Wij zorgen ervoor dat je:

Niet hoeft te wisselen tussen verschillende systemen
40 uur werk per jaar bespaart
Makkelijk werkzaamheden kan overnemen van een collega
Geen fouten maakt door het automatisch genereren
Nooit meer vergeet een brondocument aan te maken
Brondocument altijd compleet is en voldoet aan de gestelde eisen
 
Wat doen wij?

Wat doen wij?

Wij zorgen ervoor dat je na implementatie direct aan de slag kan met de module brondocumenten. Voor elk soort brondocument dat je wilt genereren vragen we je een voorbeeld op te sturen. Van de voorbeeld documenten maken we een template die je altijd kan gebruiken in de module brondocumenten. Na een uitgebreide uitleg kun je gelijk aan de slag!

Eenmalige investering wat direct wordt terugverdiend doordat je:

  • Direct aan de slag kan gaan na de implementatie
  • Beschikking hebt over verschillende samengestelde templates in jouw eigen huisstijl
  • Uitgebreide uitleg hebt gekregen van ons
 
Het fijnste aan de module is dat je eenmalig een nieuw brondocumentnummer aanmaakt, dat je daarna kunt gebruiken voor adhoc mutaties in de BAG. Zodra je het brondocument selecteert worden op de achtergrond alle nodige gegevens gelogd.
– Edwin Jongejan – Gemeente Assen
 
 
Ervaring

Ervaring

Van Gemeente Assen

Wij hebben deelgenomen aan twee sprintsessies, waarna de testomgeving in elkaar is gezet. Ik vond het vooral fijn dat ik kon meedenken over hoe de module eruit moest gaan zien. Zo heb ik input kunnen leveren over wat een BAG beheerder zou willen selecteren en over de plaatsing van verschillende elementen.

Inmiddels maken wij gebruik van de module Neuron Brondocumenten. Het fijnste aan de module is dat je eenmalig een nieuw brondocumentnummer aanmaakt. Dit nummer kan je vervolgens gebruiken om de adhoc mutaties in de BAG te doen. Zodra je het brondocument selecteert worden op de achtergrond alle nodige gegevens gelogd. Bij het brondocument genereren heb je een compleet brondocument voorzien van alle benodigde gegevens.

Geen knip- en plakwerk meer om je brondocument op te stellen. Alle extra informatie slaan wij in het zaaksysteem bij de betreffende zaak op. Hierdoor is de achterliggende informatie altijd terug te vinden. Door onze template van het brondocument zo in te richten is het letterlijk met 1 druk op de knop een brondocument genereren met alle juiste waarden en in de correcte huisstijl.

“Edwin Jongejan – BAG beheerder – Gemeente Assen”

 
 

Veel gestelde vragen

Van BAG beheerders

1. Wat als ik al een template in het zaaksysteem heb staan?

Ook als je een gebruik maakt van een template in het zaaksysteem kan je met de module brondocumenten veel tijd besparen. Wij zetten het template van het zaaksysteem om naar een template in de Module Brondocumenten. Na het aanmaken van een zaak vul je eenmalig het zaaknummer in als brondocumentnummer. Na het genereren van het brondocument kun je deze eenvoudig uploaden in het zaaksysteem.

2. Wat als ik achteraf wat wil aanpassen in het gegenereerde brondocument ook als het al gegenereerd is kan je plaatjes en tekst aanpassen?

De module brondocumenten genereerd een Word-document. Na het genereren kan je deze aanpassen. Zo kan je bijvoorbeeld eenvoudig afbeeldingen toevoegen.

3. Kan het brondocument worden opgesteld in de huisstijl van de gemeente?

Ja, het template is een Word document. Deze kan geheel in de huisstijl van de gemeente worden opgemaakt. Dit hoef je niet zelf te doen. Bij de implementatie zorgen wij dat de template voldoet aan al je wensen.

4. Hoe zit het met de ondertekening van het brondocument?

Het is mogelijk om verschillende ondertekeningen op te nemen in het template. Bij het genereren wordt dan de handtekening opgenomen van de beheerder die het document genereerd. Het is ook mogelijk om een vaste ondertekening op te nemen.

5. Wat als ik de module brondocumenten een keer niet wil gebruiken?

Als je in een specifieke situatie geen gebruik wilt maken van de module brondocumenten kan dat altijd. Je mist dan wel alle voordelen module brondocumenten.

6. Waar horen wij de bron te vermelden?

Per doorgevoerde mutatie kan worden aangegeven wat de bron van de mutatie is. De kan worden weergegeven op het brondocument. Waar de bron komt te staan bepaald de gemeente zelf. Samen met een consultant worden de templates gemaakt, en ook bepaald waar de bron komt te staan.

7. Kunnen we verschillende soorten mutaties verwerken op 1 brondocument?
En hoe werkt dit dan?

Bij het doorvoeren van de mutatie kies je een brondocument uit een lijstje. Alle mutaties die worden doorgevoerd met dat brondocument komen bij het genereren in het document te staan.

8. Hoe communiceert Vicrea in de toekomst met een zaaksysteem?

De communicatie met het zaaksysteem is de volgende stap in de ontwikkeling.

 
 

Interesse?

Met de module brondocumenten kan je snel en eenvoudig een brondocument genereren. Interesse? Vul het onderstaande formulier in.


Jochem Blom

Accountmanager

 
 

Nieuws per e-mail

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in nieuwsberichten, samenwerkingen en aankomende relevante evenementen.

Nieuwsbrief inschrijving